orchid-left

Gabinet Mimi

30 listopada 2009

Stempelki na paznokcie i kolczyki !




Kupiłam do gabinetu stempelki na paznokcie! Sylwia robi nimi śliczne wzorki. Do tej pory nie było było takiej usługi bo ....wciąż brakuje czasu podczas zabiegu twarzy na pielęgnację rąk . Nie wiem jak to się dzieje, ale po prostu zapominamy i ja i Sylwia. Klientki też nie są przyzwyczajone i nie upominają się o zabiegi na ręce. Teraz postanowiłyśmy to zmienić i oprócz tych stempelków jest kwas migdałowy który wybiela i nawilża dłonie. Manikiur jest teraz w każdym zakładzie fryzjerskim i rzadko kto chodzi do kosmetyczki na pielęgnacje dłoni, ale może to się zmieni bo te stempelki są naprawdę śliczne!
Sylwia przekłuwa też uszy. Ja nigdy tego nie lubiłam robić , ale teraz kolczyki są takie piękne! Aparat do przekłuwania nowej generacji, jednorazowy, dla każdego nowy. Kolczyki są ze złota i srebra ze szlachetnymi kamieniami.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Witam,
Od kiedy stosuje równolegle zabiegi na twarz i na dłonie podczas wizyty w gabinecie - z przyjemnością patrzę na obie te części ciała :-) Dłonie, które jeszcze niedawno dodawały mi lat (w przeciwieństwie do twarzy, o którą Pani Ewa dba od wielu lat :-))teraz wskazują kilka, dobrych lat mniej. Bardzo się cieszę z tego pomysłu!Elżbieta K.

orchid-right