orchid-left

Gabinet Mimi

31 stycznia 2009

Gabinet Mimi

Gabinet istnieje od 1989 roku. Był pierwszym gabinetem kosmetycznym na Gocławiu. Nie mogę uwierzyć, że zaczynałam pracować bez telefonu, wśród rusztowań. Otworzyłam prywatny gabinet jako jedna z pierwszych w Warszawie. Przed tem pracowałam w Pollenie na ulicy Moniuszki i wiele klientek przeniosło się razem ze mną, do dziś mam klientki z tamtych czasów a także ich dzieci, które już są dorosłe.
Przez te 20 lat istnienia zmieniały się kosmetyczki pracujące ze mną, współpracowałam z wieloma ciekawymi ludzmi, lekarzami , masażystami, refleksologami i.... wróżką. Dziś współpracuję z wybitnymi specjalistami z dziedziny kosmetyki, medycyny konwencjonalnej i naturalnej .
  Gabinet zawsze wyprzedzał trendy kosmetyczne i tak jest do dziś. Przez kilka lat pracowałam z firmą Thermalene, specjalizującą się w kosmetyce termalnej- wtedy jeszcze nikt nie słyszał o błotach termalnych. Potem była francuska kosmetyka- Laboratorium Amenofis, pierwsze maski z alginatem. 10 lat temu odkryłam włoską firmę Cosmitaly i profesora Romano Cali i jestem mu wierna do dziś. Ta metoda kompresów nasączonych składnikami odżywczymi nie ma sobie równych. Jestem również przedstawicielem tej firmy na rynek polski.Jest to wiodąca firma w gabinecie.
   Ponieważ lubię nowości zwykle gości w gabinecie dodatkowa, ciekawa firma kosmetyczna, która ma do zaoferowania profesjonalne kosmetyki wysokiej jakości.
W gabinecie jest argiloterapia, fitoterapia, aromaterapia , czyli glinki, zioła, olejki eteryczne.
Gabinet Mimi nie ma reklamy zewnętrznej, bo właściwie oprócz stałych klientek przyjmujemy osoby polecone lub skierowane przez lekarzy. Oczywiście mile widziane są klientki którym uda się do nas trafić, zwykle zostają już na stałe.


orchid-right