orchid-left

Gabinet Mimi

15 marca 2010

Zabieg pod oczy


Robiłam ciekawy zabieg u nowej klientki, która przyszła do gabinetu zlikwidować worki pod oczami.
Rzadko wykonuje się zabieg obejmujący tylko okolice pod oczami, przeważnie pielęgnacja oczu towarzyszy zabiegom na całą twarz. Podczas ciemnienia rzęs nakładam pod oczy maskę i zakrywam ją wacikiem zmoczonym w toniku. Po zdjęciu henny nakładam krem pod oczy i jeszcze raz kompres.
Zabieg pod oczy wyglądał tak: Demakijaż całej twarzy, tonizowanie i nałożenie odżywczego kremu.
Na przebiegu mięśnia okrężnego oka wykonałam piling firmy Cosmitaly pod oczy i na powieki . Zmyłam dokładnie wodą tak jak po hennie i stonizowałam tonikiem pH7,8. Zrobiłam stymulację mięśnia okrężnego oka małą elektrodą na wysokiej częstotliwości ok 5 minut. Położyłam plasterek pod oczy z kolagenem, rozprowadziłam kolagen po całej powiece szklaną bagietką i kompres z wody różanej. Po 15 minutach zdjęłam wszystko i zrobiłam lekki masaż uciskowy wklepując jednocześnie krem pod oczy Cosmitaly. Ha! Pięknie wyszło! Oczywiście taki jeden zabieg nie załatwi problemu, więc umówiłyśmy się na taką regenerację oczu dwa razy w tygodniu.

Brak komentarzy:

orchid-right