orchid-left

Gabinet Mimi

28 września 2010

Gabinet







Przyszłam dzisiaj do gabinetu w jesiennym nastroju, pozapalałam światła i czekałam na klientkę.
W gabinecie pachniało ziołami i kosmetykami. Zrobiłam owocową herbatę w czajniczku i usiadłam przy naszym białym stoliku. Pomyślałam sobie, trudno mi uwierzyć, że Mimi ma już 21 lat !

." Elementem " stałym w gabinecie jestem JA , bo przez te wszystkie lata przewinęło się już dużo ciekawych osób personelu i każda z nich zostawiła tu swoją historię. Jak odchodziła kosmetyczka, to gabinet zmieniał wystrój i charakter, zmieniały się klientki, które odchodziły razem za "swoją" kosmetyczką. Więc każda zmiana wychodziła w rezultacie na dobre dla gabinetu, bo przychodziła nowa osoba , nowe metody pracy, nowe klientki.
Są w gabinecie panie, które wiernie przychodzą już od 20 lat i są to moje klientki- przyjaciółki które bardzo sobie cenię. Dzięki nim gabinet Mimi jest taki jaki jest przez te 21 lat.
Biały stolik w recepcji, przy którym pijemy herbatę, jest od niedawna, przed tem były wiklinowe fotele, a jeszcze wcześniej drewniana ławka bo zawsze mnie ciągnęło do ekologicznej kosmetyki. Jak Mimi zaczynał działalność to cały był wyłożony jesionowa boazerią, na ścianach były zielone tapety a okna i drzwi przysłaniały pomarańczowo żółte zasłonki. Taka boazeria w kolorze jasnego drewna to teraz byłby HIT! Na Targach w Bolonii stoiska eko są urządzone w takim właśnie stylu, ale do tego już nie da sie wrócić i dobrze. Kolory i style gabinetu zmieniałam wiele razy, ale zawsze był widoczny akcent kosmetyki naturalnej. Przez kilka lat byliśmy gabinetem kosmetyki termalnej, to znaczy kosmetyki z minerałów gorących zródeł okolic Abano i Montegrotto. Pracowaliśmy kosmetykami Thermalene. Nikt jeszcze wtedy nie słyszał o takiej kosmetyce, z tamtego czasu pozostał w gabinecie kolor niebieski.

Zawsze w Mimi są zabiegi, które są światową nowością, kiedy wchodzą na rynek polski i zaczynają być modne - u nas już są zapominane.

Teraz Mimi jest w kolorze ecru , a zabiegiem wyjątkowym jest metoda podnoszenia zmarszczek - Derma Ruga Jetting. Wszystkie kosmetyczki w Polsce, które wykonują ten zabieg legalnie, są przeszkolone przeze mnie i Margarette Turski z Monachium.
Zawsze w gabinecie są kompresy transdermalne ponieważ jest to najlepszy sposób transportowania składników czynnych w głąb skóry. Te aktywne składniki również są unowocześniane, ale metoda kompresów do tej pory nie ma żadnej konkurencji.

Pracujemy też kosmetykami z butiku Synesis. DOSKONAŁE zabiegi na światowym poziomie! Pani Anna Garbaczewska- właścicielka firmy stworzyła limitowane serie profesjonalnych kosmetyków . Każdy produkt to" cacuszko" kosmetyki, pisałam o nich w innych postach.
Te wspomnienia wzbudziły u mnie pewnie te świeczki, które pali w gabinecie Monika żeby podkreślić naszą jesienną dekorację.



























Brak komentarzy:

orchid-right