orchid-left

Gabinet Mimi

5 marca 2013

Piling powiek

Dzisiaj nareszcie mogłam położyć się na niezwykły zabieg do Zoi ! Ona robi piling powiek kwiatami nagietka. Klientki są zachwycone, a ja...nie widziałam go do tej pory. Dziś już wiem jak to wygląda i czym prędzej opisuję.
Po demakijażu całej twarzy  nakłada się maseczkę z kwiatów nagietka naparzonych 20 min wcześniej, tylko na powieki .  Działa przeciw zapalnie, antyseptycznie, gojąco. Maseczka jest cieplutka i przyjemna w odczuciu. Zmieszana z glinką doskonale trzyma się na powiekach. Po kilku minutach kosmetyczka masuje delikatnie powieki, usuwając martwy naskórek . Zmycie ciepłą wodą i nakładanie kremu jest bardzo odprężające. Najlepszy jest krem EW ponieważ nie ma konfliktu ze skórą i jest tolerowany przez śluzówki. To właściwie koniec zabiegu- koszt 40 zł.
Skóra powiek jest rozjaśniona, zmarszczki  mniej widoczne . Ponieważ trwa tylko 20 min  i żal schodzić z fotela, to Zoja położyła mi jeszcze plasterki prof z kwasem hialuronowym  i kompresy z toniku . Świetne !
Można  dodać również maseczkę na całą twarz np z odpowiedniej glinki , ale nie miałyśmy już czasu. 
Czekałam dzisiaj na nową klientkę na godz 15. Cóż, nie zdążyłam zrobić sobie makijażu . Kosmetyczka bez makijażu i bez białego fartuszka - zapomniałam wziąć z domu. Trudno, mam nadzieję że moja nowa klientka wróci jeszcze mimo to.  

Brak komentarzy:

orchid-right