orchid-left

Gabinet Mimi

15 kwietnia 2013

Piękniejsze Życie - mój wolontariat

Miałam bardzo miłą zawodową przygodę - brałam udział w prezentacji Fundacji Piękniejsze Zycie na kongresie lekarzy onkologów . To jest organizacja, która  chorobie nowotworowej nadaje ludzką twarz, pomaga mimo wszystko czuć się kobietą Więcej na stronie -http://www.piekniejszezycie.org/site.php?id=27&version=pl 

Robiłam makijaże lekarkom biorącym udział w kongresie, żeby je po informować  o istnieniu  takiego projektu, pokazać jak bardzo zmienia się  samo poczucie kobiety jeśli  dobrze wygląda. To było dla mnie nie małe wyzwanie! W gabinecie mam do dyspozycji ogromną paletę kolorów, kosmetyków, odpowiednie światło . Tam....warunki prowizoryczne. Na szczęście  Kasia - organizatorka postarała się dla mnie o wysoki stołek bo inaczej to marnie było by z moim kręgosłupem.  Kolory w palecie  do makijażu którą miałam do dyspozycji  - bezpiecznie beżowe i złote.  I jedna niezwykła sprawa- fatalne cery lekarek! Jeśli w gabinecie mam zrobić makijaż to  najpierw przygotowuję skórę do tego, nawilżam lub złuszczam, tam musiałam kłaść podkład na nie przygotowane twarze. Nie wyszło to najlepiej w niektórych przypadkach, ale myślę, że jednak panie były zadowolone . Bardzo chętnie widziała bym większość z tych pań u nas na fotelu, żeby pokazać ile teraz można osiągnąć dobrym zabiegiem kosmetycznym.  Wiele  masek upiększających jest wymyślonych przez wizażystów, którzy byli w podobnej sytuacji do mojej . Czasami wystarczy jedna  maska tak zwana  SOS lub ampułka i efekt jest doskonały, skóra gotowa na przyjęcie podkładu .

Brak komentarzy:

orchid-right