orchid-left

Gabinet Mimi

3 stycznia 2015

Zabieg oczyszczania skóry na sucho.

Echhhhh te moje klientki! Przyszła do mnie na zabieg oczyszczania skóry pewna Pani z pięknymi, sztucznymi rzęsami dopiero przed dwoma godzinami przyklejonymi. Powiedziała, że mogę wszystko robić byle by nie używać pary, ani wody. Jak zaczęłam marudzić, że się nie da  tak, to usłyszałam ...Pani Ewo, poradzi pani sobie ! . No cóż, zdopingowało mnie to i ...zrobiłam ! Świetnie wyszło, opiszę ten zabieg.
*Włączyłam czerwony soluks.- powoduje on rozszerzenie naczyń krwionośnych i zwiększa ukrwienie skóry, usuwa zbędne produkty przemiany materii. 
*Masaż krótki na żelowy tonik- 
*Kawitacja na maksymalne natężenie i na tonik żelowy- to złuszczenie martwego naskórka.
*Wyłączyłam soluks, skóra doskonale rozgrzana i nawilżona, można było zrobić czyszczenie skóry bez przeszkód. 
*Po oczyszczeniu zaskórników położyłam ampułkę Sofri z serii żółtej działa antyseptycznie dzięki zawartości kompleksu z drzewa herbacianego i zrobiłam sonoforezę. 
* na zakończenie - maseczka Sofri  na bazie polimerowej peel off - normalizuje, uspokaja skórę. 



Po zdjęciu maseczki  ukazała się piękna, odświeżona, delikatna skóra, bez żadnych śladów po czyszczeniu. 
 Cieszyłyśmy się obie  z efektu zabiegu, kiedy pacjentka patrzyła w lustro. Nie użyłam ani razu ręczniczka z wodą, wszystko na sucho. Rzęsy przetrwały nie naruszone. 

Brak komentarzy:

orchid-right