orchid-left

Gabinet Mimi

31 stycznia 2009

Masaż twarzy

Nic tak nie poprawia wyglądu cery jak masaż . Można sobie kupić w sklepie drogi krem, maseczkę, ale nie będzie to miało takiego efektu jak masaż w gabinecie kosmetycznym.

Dobrze dobrany rodzaj masażu, krem do jego wykonania, doskonale regeneruje każdy rodzaj skóry. Obniża napięcie nerwowe, wygładza., napina jak lifting. Dla mnie jest to również możliwość poznania cery szczególnie u nowej klientki. Właściwie to robię masaż każdej klientce bez względu na wiek. Jeśli jest to młoda dziewczyna to po czyszczeniu, ruchami masażu wprowadzam serum lub jakiś żel co rekompensuje nieprzyjemne czyszczenie i łagodzi zaczerwienienia. Albo podczas demakijażu również stosuje masaż na dzień dobry.
Pani której zaproponowałam masaż olejem kokosowym miała , delikatną skórę na której wyryte były dość mocno linie czasu. Olej kokosowy bogaty w Wit E, w NNKT, podnosi poziom naturalnej wilgotności naskórka, zmiękcza i wygładza. Ma ciepły, naturalny zapach wiórków kokosowych. Zaczęłam od demakijażu olejkiem hydrofilnym Femi i włączenia na chwilę wapozonu. Nie było w planie nawilżania wapozonem, ale akurat wychodziła ode mnie klientka z godz 9 i trochę jeszcze gadałyśmy o kosmetykach i muzyce. Martyna mieszka na stałe w Belgii, jest muzykiem i przywiozła mi płytę do słuchania w gabinecie z muzyką klasyczną, piękne utwory na orkiestrę. Bardzo się cieszę bo mam już dość tych” plum plum chlup” muzyki relaksacyjnej.
Klientce czekającej na masaż też się podobała muzyka i nawet odnalazła swoją ulubioną sonatę. Zabieram się wreszcie do masażu. Miałam zamiar zrobić drenaż limfatyczny, ale z powodu tej pięknej muzyki zdecydowałam się na klasyczny masaż który jak robię to mam wrażenie że dyryguje orkiestrą. Najpierw zamaszyste ruchy głaskające kark, dekolt, szyję, twarz. Potem rozcierające czoło, znowu głaskanie, rozcieram mięsień okrężny oka, znowu głaskanie całości itd. Do tego Bethowen.

Olej kokosowy naprawdę porusza zmysły. Na koniec położyłam maseczkę z włókien jedwabiu plasterek przeciw zmarszczkowy na górną wargę i włączyłam niebieski soluks. Soluks nie wiele daje świecąc na maseczkę ale niebieskie światło uspokaja i ładnie wygląda.

2 komentarze:

Ewa Wanke pisze...

Bardzo ciekawy zabieg

Anonimowy pisze...

Tez tak uwazam, bardzo chciałabym spróbować takiego zabiegu...

orchid-right