orchid-left

Gabinet Mimi

10 października 2009

Kosmetyka dla amazonek

Marsz Różowej wstążki przeszedł dzisiaj Nowym Swiatem demonstrując wsparcie dla kobiet chorych na raka piersi. Wybierałam się, ale dzisiaj miałam u siebie panią która jest właśnie w czasie chemioterapii i z wielka przyjemnością zostałam dla niej w gabinecie.
Ruch Amazonek wspieram od dawna. Jestem wolontariuszem w programie Piękniejsze życie www.piekniejszezycie.org namawiam do odwiedzenia strony.
Udzielam też porad w internetowej poradni dla chorych na raka www.poradniaamazonki.pl .
Spotykam się też z amazonkami w Klubie Stowarzyszenia w Centrum Onkologii na Roentgena . W czasie choroby najważniejsze jest leczenie, ale dla lepszego samopoczucia powinno się koniecznie zadbać o dobry wygląd. Nie chodzi tu tylko o upiększanie, ale o właściwą pielęgnację skóry całego ciała, która podczas chemioterapii i również w czasie wychodzenia z choroby jest nadwrażliwa i wysuszona. Jeśli zgłasza się do mnie amazonka, zamykam gabinet aby mogła bez skrępowania zdjąć perukę. Mam w gabinecie kosmeceutyki odpowiednie do zabiegów dla takiej skóry. Jest również u nas masaż Madrone całego ciała i specjalne masaże punktowe twarzy. Kosmetyka dla amazonek jest na świecie bardzo rozwinięta, co widać na stronie" Piękniejszego życia ", a u nas ten temat jest na ostatnim miejscu, jak by dbanie o urodę było czymś wstydliwym.
Piszę na temat amazonek nie tylko z powodu Marszu Różowej wstążki, ale z powodu ...RevitaLash.
Była u mnie wczoraj pani Ewa z USA i mówiła o wspaniałej odżywce do rzęs, która jest niezwykle popularna u nich, po której rzęsy " rosną długie, gęste i jedwabiste". Oczywiście bardzo się zainteresowałam tą nowością, bo która z nas nie chciała by mieć takich rzęs?! No i proszę! Dzisiaj już ją mam właśnie dzięki amazonkom.
Wynalazcą receptury RevitaLash jest dr Brinkenhoff. Był to specjalny prezent dla żony Gayl, ktora zachorowała na raka piersi. Agresywna chemioterapia uszkodziła jej rzęsy i brwi. Dr. Brinkenhoff jest okulistą, prowadził badania w wyniku których opracował recepturę dzięki której rzęsy Gayl po okresie 5 tygodni zastosowania, stały się długie, zdrowe, gęste.
Piękna historia, szczególnie dlatego, że doktor myślał jak pomóc żonie powrócić do normalnego życia, do dobrego wyglądu, bo jest to ogromnie ważne. Odżywka- serum stymuluje wzrost brwi i rzęs, pozwala odbudować uszkodzone rzęsy. Produkt stosuje się na noc jak eyeliner przy korzeniu rzęs.
Można będzie RevitaLash kupić u nas w gabinecie, ja będę go stosowała już od dziś .

Brak komentarzy:

orchid-right