orchid-left

Gabinet Mimi

1 października 2009

Stymulacja mięśni twarzy i ciała

Przybyło do gabinetu nowe urządzenie w postaci stymulatora ST2.4. do terapii prądami interferencyjnymi. Służy do liftingu twarzy i regeneracji mięśni twarzy i ciała. Taka terapia przyda się każdej z nas. Zabieg nie jest drogi, ale trzeba go wykonywać co trzy dni przez 3 tygodnie, żeby efekt był " zdumiewający!"To tak jak z każdą gimnastyką, a jest to gimnastyka mięśni, trzeba ćwiczyć powoli, ale często, żeby były efekty.
Jest to sprawdzona metoda i bardzo skuteczna. Rzadko zachwycam się urządzeniami do podtrzymywania urody, muszę się naprawdę przekonać o ich skuteczności zanim kupię. Taki stymulator był już w gabinecie ....15 lat temu. Przywiozłam go z Niemiec z firmy Necerman i napracował się u nas porządnie, aż się końcówki rozpadły. Teraz znowu jest i cieszę się, że od polskiego producenta, firmy Biomak.
Można wykonać samą stymulację, a można też połączyć ją z maskami odżywczymi .
Podczas zabiegu pielęgnacyjnego będziemy podłączać do stymulatora mięśnie ramion, które bardzo wcześnie ulegają wiotczeniu. Martwi mnie tylko, że moje klientki, które przyjeżdżają do gabinetu z daleka, będą miały problem z zabiegami co trzy dni, ale za to zyskają klientki z Gocławia.
Jest w stymulatorze taki program podnoszący mięśnie powiek, dolnej i górnej. Znikają zmarszczki, oczy są większę. Cudo.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Szkoda, że nie napisała Pani więcej o stymulacji mięśni brzucha, bioder i ud. Prawie każda kobieta marzy o smuklejszych biodrach lub udach (ja o brzuchu :) A przecież zabieg stymulacji powoduje spadek masy ciała, poprawę wyglądu sylwetki, miejscową redukcję tkanki tłuszczowej i cellulitu! 45-minutowy seans odpowiada 2-3h ćwiczeń - to robi wrażenie :) Dodatkowo ujędrnia skórę, zwiększa metabolizm i stymuluje wydalanie toksyn. Efekty widać już po kilku zabiegach.
Czyż nie warto spróbować? Zapraszam do gabinetu :)
Sylwia.

Anonimowy pisze...

Prawda, ze ten zabieg to prawdziwe cudo! Zgodnie z wskazowkami mojej kosmetyczki, ktorej radom jestem zawsze bardzo posluszna bo mam do niej pelne zaufanie, zrobilam serie zabiegow. Gdy przyjechalam do Monachium, znajoma, ktora nie widziala mnie od dluzszego czasu, stwierdzila z podziwem ze wygladam duzo mlodziej, wrecz olsniewajaco. Zaczelaz ciekawoscia dopytywac jakim zabiegom sie poddalam. W pierwszej chwili nie powiedzialam, ze to wynik stymulacji, bo czulam ze mysli o botoksie.I wtedy zwierzyla mi sie, ze slyszala o najnowszych metodach w kosmetyce- stymulacji miesni twarzy i zastanawia sie nad tymi zabiegami. Wtedy powiedzialam, ze moj wyglad to wlasnie dzielo mojej kosmetyczki i stymulacji w jej warszawskim gabinecie. Gdy bede znowu w Polsce, pierwsze kroki skieruje do Gabinetu Mimi i poddam sie znowu tym zabiegom.
Goraco polecam
Ania

orchid-right