orchid-left

Gabinet Mimi

22 maja 2010

Derma Ruga Jetting

Zabieg derma Ruga Jetting też wzbudza zaniepokojenie wśród klientek, które go nie znają.
Wczoraj była na DRJ nowa klientka- bardzo miła - cieszę się, że trafiła Pani do nas , mam nadzieję że dołączy Pani do naszego "Klubu Mimi" - Pytała mnie Pani skąd wziął się ten zabieg w gabinecie, skoro jest tak mało znany?
DRJ przywiozłam do Mimi już 10 lat temu! Moja przyjaciółka Ania znalazła DRJ w Monachium i telefonicznie starała się mi opowiedzieć na czy polega. Nie mogłam zrozumieć i zadawałam wciąż te same pytania, które teraz słyszę od klientek - ale co się wstrzykuje tą igłą? Czy jest bezpieczny, czy nie boli, czy są ślady?! Ania nie dawała za wygraną i postanowiła pokazać mi DRJ. Nie było to takie proste, bo żeby zobaczyć zabieg musiała bym pojechać do Monachium i poddać się bardzo kosztownemu zabiegowi o którym NIC nie wiedziałam i którego nie rozumiałam. Los nam sprzyjał, bo jedna z kosmetyczek, mistrzyni reskiningu, była z pochodzenia Polką i odwiedzała czasami rodzinę we Wrocławiu. Ania tak dopilnowała sprawę, że któregoś dnia wsiadłyśmy do pociągu do Wrocławia i pojechałyśmy zrobić sobie DRJ! Dzień pełen wrażeń! Ja po powrocie nie mogłam przestać myśleć o DRJ i koniecznie musiałam ściągnąć ją do Polski. Nie było to proste, ogromna bariera cenowa wtedy uniemożliwiała skorzystanie z takiego szkolenia. Ale w końcu, po długich rozmowach i pertraktacjach Margarette Turski przyjechała do Polski żeby wyszkolić kosmetyczki w reskiningu ! I mnie też.
Szkolenia odbywają się w moim gabinecie raz w roku i przez te 10 lat wyszkoliłyśmy 14 kosmetyczek w Polsce. Nie każdy może wykonywać DRJ, potrzebne są zdolności manualne i doskonała znajomość fizjologii skóry. Szkolenia są w dalszym ciągu bardzo drogie, ale tańsze niż w innych krajach, więc korzystają z nich też kosmetyczki z zagranicy ponieważ DRJ jest tam coraz bardziej popularnym zabiegiem . Przede wszystkim - bezpiecznym! Nic się nie wstrzykuje, pracuję tylko cieniutką igiełką, którą w określony sposób stymuluję włókienka kolagenowe podtrzymujące naskórek. Pomiędzy skórą właściwą a naskórkiem wytwarza się mikrotrauma, którą skóra sama wypełnia. Zabieg wykonywany jest na zmarszczce liniowej, np na czole, i zmarszczka - spłyca się i znika. Ślady po zabiegu są mało widoczne tylko przez kilka dni.
Bardzo lubię wykonywać DRJ, ma on w gabinecie swoje stałe fanki, które serdecznie pozdrawiam!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tak się zastanawiam dlaczego ta metoda jest tak mało popularna i dlaczego nikt jej nie stosuje do redukcji blizn? Co o tym Pani myśli?? Dałoby się np. wyleczyć blizny zanikowe (wgłębienia, bruzdy) po operacjach, wypadkach za pomocą DRJ?? Teraz "na topie" jest laser frakcyjny jako remedium na wszystkie bolączki, a przecież z tego co można wyczytać to ta metoda daje naprawdę niesamowite rezultaty i jest o wiele tańsza...

Ewa Wanke pisze...

DRJ można usunąć niewielkie zagłębienia w nakórku, np potrądzikowe, do redukcji blizn raczej się nie nadaje, są to zbyt głębokie zmiany.
Metoda DRJ jest mało znana u nas, na świecie jest popularna od wielu lat. DRJ mogą wykonywać tylko specjalistyczne gabinety i przeszkolone kosmetyczki z wieloletnim stażem, a u nas takie gabinety nie reklamują się w prasie, może dlatego jest mało znana.

orchid-right