orchid-left

Gabinet Mimi

16 maja 2010

Piling twarzy

Dzwoniła do nas klientka skierowana przez lekarza na piling azjatycki t. zw. Green Peel. Jest to zawsze kłopot - lekarz zaleci, a kosmetyczka powinna wykonać, ale nie zawsze na to się zgadzamy.
Nasz gabinet znany jest z tego, że wykonujemy zabiegi, które są dla klientki najodpowiedniejsze i prowadzą do poprawienia stanu skóry, a nie takie, o jakich czyta się w prasie w reklamach. Lekarze też wiele zabiegów kosmetycznych znają z prasy i reklamy, a nie z praktyki własnej szczególnie ci, którzy nie mają własnej praktyki kosmetycznej. Lekarz zna się świetnie na leczeniu, a mniej na upiększaniu i kosmetyce bo nie jest to jego specjalność.
Czasami zdarza się, że klientka przekonana o skuteczności właśnie tego zabiegu o którym czytała że działa cuda, idzie do innego gabinetu i ma tą usługę wykonaną. Tak jest właśnie z pilingami. Jest ich na rynku ogromna ilość i jak sama nazwa wskazuje, złuszczają naskórek w mniejszym lub większym stopniu, ale nie wymieniają skóry na nową. Natomiast w reklamach często jest obiecane, że po takim zabiegu znikną wszystkie kłopoty ze skórą. Pracowała u mnie taka kosmetyczka, która była zdania, że jak klientka przychodzi do gabinetu i prosi o zabieg np dermabrazji to trzeba go wykonać, a nie przekonywać, że dla niej się nie nadaje. I był konflikt w gabinecie, bo ja mówiłam klientce, że dermabrazja tylko jej narobi śladów, a ona szła do mojej kosmetyczki i miała zrobioną. Ciężko nam się pracowało, bo ta kosmetyczka chciała " zarabiać pieniądze" a ja nie mogłam sobie pozwolić na utratę zaufania u moich stałych klientek wmawiając im zabiegi, które były im nie potrzebne, albo nie przynosiły żadnych rezultatów.Pamiętam taki zabieg odchudzania aparatem, robił siniaki, które miały likwidować tkankę tłuszczową, koszmar!
Reklamę miał w każdym piśmie i dziewczyny wciąż o niego pytały. Miałyśmy go krótko w gabinecie, ale szybko pozbyłam się i aparatu i kosmetyczki.
Oczywiście, że kobiety chcą spróbować różnych nowych zabiegów i nie obrażam się jeśli idą w tym celu do innego gabinetu. Zwykle potem wracają żeby opowiedzieć wrażenia, albo leczyć skutki eksperymentu.
Tej klientce, która pytała o Green Peel zrobiła Monika Asmopeel i wyszło rewelacyjnie!

Brak komentarzy:

orchid-right