orchid-left

Gabinet Mimi

11 grudnia 2010

Kwas migdałowy.

Dostałam wczoraj od firmy Synesis nowy zabieg z kwasem migdałowym. Był już u nas w gabinecie, ale w innej wersji, owocowej, a teraz jest udoskonalony i o zapachu różanym. Pisałam już o kwasie migdałowym, ale dodam jeszcze kilka słów bo poznałam go lepiej. Naturalnym zródłem kwasu migdałowego są wiśnie, morele, gorzkie migdały. Jego cząsteczka jest większa od kwasu glikolowego, rozpuszcza się w tłuszczach, wodzie, alkoholu etylowym. Może być stosowany na wszystkich skórach o każdej porze roku bo nie powoduje nadwrażliwości na ultrafiolet. Nie powoduje rumienia, zwęża pory skóry, spłyca zmarszczki i wyrównuje pigment, to zn. rozjaśnia powierzchowne przebarwienia. Jednym słowem skóra po zabiegu kwasem migdałowym jest ładniejsza.

Była u mnie na szkoleniu młoda kosmetyczka, która ma ochotę pracować z tym kwasem i nakładałyśmy go sobie na dłonie, żeby mogła porównać skórę przed i po zabiegu. Różnica była bardzo widoczna. Potwierdziło się, że kwas migdałowy jest świetny przy odmładzających zabiegach na dłoniach! Stają się gładkie i jasne.

Tak jak pisałam w poprzednim poście, zabieg z kwasem migdałowym może wydawać się mało atrakcyjny dla klientki, bo nakłada się coś , zmywa i już. Dlatego kosmetyczki chcą łączyć go z innymi zabiegami np mikrodermabrazją lub kawitacją, to nie jest dobre! Kwas migdałowy ma silne właściwości złuszczające naskórek i pogłębianie tego złuszczania innymi metodami może powodować komplikacje!
Zeby uatrakacyjnić i jednocześnie utrwalić działanie zabiegu, należy sprzedać klientce krem do pielęgnacji skóry w domu. Najkorzystniejsze działanie ma krem z kwasami AHA na noc, a na dzień krem nawilżająco- regenerujący z wit A, C, kwasem hialuronowym . Ja dodaję do zabiegu krem różany Synesis i kwasowy bo zawierają właśnie te składniki.
Zabieg z kwasem migdałowym należy powtarzać co 10, 15 dni, zwykle zaleca się 4- 6 zabiegów co przy skutecznej wspomagającej kuracji tymi kremami daje doskonały efekt.

Gabinet Mimi ma opinię gabinetu ekologicznego i bezpiecznego. Zabiegi z kwasami kojarzą się z zabiegami agresywnymi ale tak nie jest. W przyrodzie kwasy występują w owocach i były stosowane od dawna w kosmetyce i w medycynie. Znane są przecież maseczki z owoców sezonowych. Teraz te możliwości kwasów owocowych zostały udoskonalone poprzez skoncentrowanie ich. I tak- jeśli kwas migdałowy występuje w morelach, to żeby uzyskać taki efekt jaki daje zabieg naszym kwasem trzeba by nakładać zmiksowane morele codziennie przez kilka tygodni. Bardzo to trudne i właściwie niewykonalne.

Ciekawych działania kwasow AHA odsyłam do mojego postu sprzed kilku tygodni o tym samym tytule - Kwasy AHA

Brak komentarzy:

orchid-right