orchid-left

Gabinet Mimi

22 grudnia 2010

Zyczenia

ABY ŚWIĘTA BYŁY BLISKOŚCIĄ I SPOKOJEM
A NOWY ROK DOBRYM CZASEM !

dla wszystkich naszych klientek tych gabinetowych i tych, które
tylko czytają mój blog.



Mam nadzieję, że w przyszłym roku spotkamy się w gabinecie
przy naszym "białym stoliku" i na zabiegach kosmetycznych.

Gabinet Mimi jest od kilku tygodni na facebooku, więc łatwiej jest się ze mną skontaktować jeśli ktoś chce mnie zapytać o sprawy związane z pielęgnacją skóry lub z kosmetykami.

Od nowego roku wprowadzamy odmładzanie dłoni, to trudna, ale bardzo potrzebna usługa. Do tej pory pielęgnacja skóry na rękach była przy okazji zabiegu na twarzy, teraz będzie też oddzielnie.

Zapraszamy, do zobaczenia koniecznie - Ewa i Monika.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam!:)
Całkiem przpyadkiem znalazłam się na Pani blogu:),ale bylam mile zaskoczona orginalnoscia, rzadko sie zdarza,aby wlascicielka salonu prowadzila swojego bloga dla klientek i osob , ktore zwiazane sa z tym zawodem:)
Co prawda moja przygoda z kosmetyka dopiero sie zaczyna ,gdyz jestem na 2roku studiow(kierunek skoemtologia), ale czytajac Pani posty dowiaduje sie cennych wskazowek czerpanych prosto z doswiadczenia i codziennych sytuacji:)to niezwykle istotne!:)
Napewno bede uwaznie sledziła Pani bloga:)
Pozdrawiam serdecznie i zyczac wszystkiego dobrego
Dominika

Ewa Wanke pisze...

Dziękuję za miłe słowa. Opublikowałam, bo chcę w nowym roku zachęcić moich gości na blogu do ujawniania się. Codziennie kilkadziesiąt osób czyta, a rzadko kto komentuje. Moje klientki gabinetowe dyskutują ze mną na temat postów w czasie wizyty w gabinecie lub telefonicznie. Niektóre posty są na ich specjalne zamówienie. Zapraszam też moich czytelników do podrzucania mi tematów.

orchid-right