orchid-left

Gabinet Mimi

27 maja 2011

Inteligentny zabieg kosmetyczny.




WRÓCIŁAM Z URLOPU! Najpierw odwiedziłam służbowo Włochy i prof Romano Cali, a potem byłam na Menorce, pięknej hiszpańskiej wyspie.


Po powrocie czekał na mnie komplet zapisów i wierne klientki. Przyjęłam też kilka nowych osób, bardzo miłe dziewczyny znajome z bloga. Był również z pokazem lasera przedstawiciel firmy która proponuje nowy rodzaj kwasu hialuronowego oparty na nanowodzie.
Bardzo ciekawa propozycja i myślę, że będzie można niedługo kupić taki preparat u nas w gabinecie.

Wciąż jestem zwolenniczką kosmetyki naturalnej, którą doceniają na całym świecie coraz bardziej, o czym się przekonuję gdziekolwiek jestem.


Teraz można kupić w internecie wszystkie profesjonalne kosmetyki i zupełnie nie jest do tego potrzebna wizyta w salonie. Ja sama sprzedaję czasami maski profesjonalne moim klientkom do używania w domu.

Natomiast kosmetyka naturalna to cały rytuał zabiegu, jaki nie jest możliwy do wykonania w warunkach domowych. Już od samego początku zmywania makijażu zaczyna sie pielęganacja. Podczas każdego zabiegu wykonuję specjalny masaż, odpowiedni do rodzaju kosmetyków. Potem nie zmywam olejku i nakładam maski na każdy fragment twarzy, pod oczy, na policzki, na strefę T, na szyję, na dekolt. Często wprowadzam maski żelowe ultradzwiękami lub jonoforezą.


Kiedy pracuję ziołami, to masaż jest szybki, wykonywany zaraz po zdjęciu maski ziołowej jeżeli potem oczyszczam skórę. Jeżeli maska ziołowa jest tylko dla odżywienia to masaż robię zanim nałożę zioła, olejkiem np arganowym. Każda czynnośc uzupełnia poprzednią, każdy nałożony kosmetyk uzupełnia działanie poprzedniego. Doskonały rezultat otrzymuje się wtedy, kiedy te czynnosci i kosmetyki są logicznie dostosowane do rodzaju skóry. -Tak powstaje inteligentny, ekologiczny zabieg kosmetyczny.

Brak komentarzy:

orchid-right