orchid-left

Gabinet Mimi

7 września 2011

Kosmetyki Femi.





" W życiu nie ma nic ważniejszego niż miłość. Powinniśmy kochać samych siebie, a kochając siebie kochać innych. Jesteśmy istotami pełnymi zmysłów zatem wróćmy do naszych korzeni. Potrzebujemy czułości, dotyku, pieszczoty a w nim smaku, zapachu i dzwięku. Potrzebujemy odnowy i nowej jakości. Olejki z linii Amortherapy pomogą państwu odkryć nowe fascynujące doznania pełne zmysłowości. One leczą duszę, budują nastrój. Swiat zmysłów to nasz świat. Dbajmy o nasze dusze i ciała aby miłość trwała i trwała."--

To jest cytat z ulotki Femi reklamującej nowe olejki do masażu. Nic dodać nie można, to jest właśnie cała filozofia tej firmy.

To jest również filozofia mojego gabinetu - dotyk.

Masaż na olejek z Femi z dodatkiem kilku kropel olejku zapachowego przenosi nas właśnie w taki klimat. Potem nakładam jedną z masek, przykrywam twarz maseczką z włókien jedwabnika nasączoną woda lawendową.

Jeżeli skóra jest wyjątkowo sucha to robię masaż na masło karite lub olejek kokosowy- doskonała odżywia, wystarczy potem tylko wapozon, kompres jedwabny i już skóra jest inna.

Któregoś dnia moja kosmetyczka spytała mnie - Pani Ewo, czy pani wie, że lekarze teraz leczą starość?- Bardzo się zdziwiłam.

Ja nigdy nie leczyłam starości bo uważam, że to nie żadna choroba! Piękno jest w kobiecie w każdym wieku, trzeba tylko je wydobyć, podkreslić, uświadomić że jest w każdej z nas.

Zabiegi kosmetykami Femi są w różnych cenach ponieważ można zrobić tylko sam masaż albo dołączyć maskę, kawitację, sonoforezę, stymulację mięśni, wapozon.

Można zrobić cały zabieg ziołowy z prawdziwymi ziołami i oczyszczaniem cery. Można również "zaszaleć" i połączyć zabieg na twarz z masażem całego ciała lub tylko pleców.

Tak więc ceny zabiegów kosmetykami Femi są od 50 zł do 32o.






Brak komentarzy:

orchid-right