orchid-left

Gabinet Mimi

16 grudnia 2011

Piękniejsze Życie




Moim wolontariatem jest udział w warsztatach Piękniejsze Zycie. Celem programu jest pomoc kobietom dotkniętym chorobą nowotworową, w pielęgnacji skóry i uczymy panie makijażu podczas choroby. Po zakończeniu takiego warsztatu uczestniczki dostają od różnych firm kosmetycznych upominki w postaci kosmetyków potrzebnych do wykonania takiego makijażu.


Taką charytatywną pomocą służą też inne organizacje. Akademia Walki z Rakiem zaprosiła mnie na początku roku na cykl wykładów o kosmetyce leczniczej. Bardzo miło wspominam te spotkania. Każda kobieta, bez względu na sytuację w której się znajduje , zachowuje swoją kobiecość i chęć podobania się.


W listopadzie, ta sama akademia sprezentowała swoim uczestniczkom wizyty w moim gabinecie. Wspaniały pomysł ! Przez kilka tygodni przyjeżdżały do mnie kobiety zmagające się z chorobą. Niektóre z nich były po raz pierwszy u kosmetyczki, inne były bardzo dawno, zapomniały już jak to jest zrobić sobie makijaż, hennę, wyjść z gładką, jasną, zdrową cerą. Było to dla mnie wspaniałe doświadczenie, nie do opisania. Sprawiło mi ogromnie dużo radości. Przychodziła do gabinetu kobieta zniszczona koszmarną chorobą, smutna i zrezygnowana, a wychodziła uśmiechnięta, szczęśliwa, zupełnie inny człowiek! Niewiarygodnie się zmieniały po zabiegach upiekszających. Wspaniałe uczucie, to był dla mnie taki gwiazdkowy upominek od losu.

Brak komentarzy:

orchid-right