orchid-left

Gabinet Mimi

5 stycznia 2012

Kawitacja i mikrodermabrazja.

Straciłam dzisiaj 100zł i klientkę ! Dzwoniła rano pani 40 lat( pytałam o wiek) i chciała zrobić sobie za 100 zł kawitacje i mikrodermabrazję razem, jednoczesnie, w komplecie jeden zabieg po drugim. Zaczęłam tłumaczyć że jednocześnie tak silnych pilingów u nas w gabinecie nie wykonuje się. Pani zdziwiła się dlaczego, bo już nie raz miała te zabiegi robione razem i nic się nie stało. Hmmm, no właśnie, nic się nie stało, a gabinet zainkasował 100 zł robiąc pewnie kawitację i mikrodermabrazję na O hiiii , klientka była zadowolona że coś się działo , skóra się zaczerwieniła albo i nie i fruuu. A ja się wymądrzam niepotrzebnie i tracę pieniądze . Jeszcze się dowiedziałam, że "maseczkę" to ta pani może sobie zrobić sama w domu a "maszynowy "zabieg kosmetyczny to nie i w takim razie jaką maszyną mogę jej za 100 zł poprawic urodę. No cóż, nie dogadałyśmy się mimo że się bardzo starałam, ale nawet gdyby tak, to nic by nie wyszło bo.....nie było już u nas miejsca na dziś.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

mam wrażliwą alergiczną skórę, dziś miałam oba zabiegi i teraz mam masakrę na twarzy. po zabiegu twarz zrobiła się czerwona i nadal mnie piecze...kazda próba nałożenia maseczki lub kremu kończyła się pieczeniem, całe szczeście miałam swój "bezpieczny" krem w torebce... załuję że się zgodziłam....dobrze że Pani traktuje swoje klientki poważnie a nie jak źródło dochodu.

orchid-right