orchid-left

Gabinet Mimi

19 czerwca 2013

Nowy krem EWA WANKE


Olej marchwiowy, o głębokiej pomarańczowej barwie, to w istocie wyciąg z komórek marchwi. Jest wyjątkowo bogaty w beta-karoten, zawiera witaminy A, B, C, E i F, minerały i kwasy tłuszczowe (palmitynowy, stearynowy, linolowy, linolenowy).
Olej marchewkowy doskonały jest do suchej lub zniszczonej, pomarszczonej cery. Na skórę działa leczniczo i nawilżająco.  Zaleca się stosować olej z marchwi do odmładzania i regeneracji skóry, dla poprawienia jej tekstury, w leczeniu łuszczycy, egzemy, oparzeń, pęcherzy, blizn. 
Taki ciekawy opis działania oleju marchwiowego zainspirował mnie do zrobienia nowego kremu.
 Z laboratorium Fitomed  - przyjechał krem marchewkowy - rewelacja! Miałam go na urlopie, sprawdził się doskonale. Oprócz wyżej wymienionych właściwości pielęgnacyjnych, zawarty w nim karoten leciutko barwi skórę na opalony kolor, utrwala nabytą już letnią opaleniznę. Bazą kremu jest masło kakaowe, które doskonale uszczelnia płytki naskórka.
Zobaczcie, jaki ma piękny kolor.  Jest leciutki, utrzymuje wilgotność skóry cały dzień, bez uczucia tłuszczu na twarzy.
Cena kremu 45 zł . Miałam zamiar przepakować kremy w "eleganckie" szklane słoiki, ale to podwyższyło by ich cenę, więc po przeprowadzeniu ankiety wśród klientek- zrezygnowałam.  Kremy Ewa Wanke mają coraz więcej wielbicielek i to mnie  cieszy najbardziej. 

Brak komentarzy:

orchid-right