orchid-left

Gabinet Mimi

16 lipca 2013

zabiegi lecznicze.

Krostki na powierzchni skóry mogą mieć  różne przyczyny. Najczęściej spotykane to nie właściwa dieta, zaburzenia w funkcjonowaniu gruczołów wydzielania wewnętrznego, różnego typu alergie i stres.  Bardzo często trafiają do mnie klientki, które leczą ta dolegliwość kosmetykami przeciwtrądzikowymi, wysuszającymi. Powoduje to jeszcze większe  zwiększenie objawów. Najpierw trzeba określić przyczynę, a dopiero potem dobrać odpowiednie kosmetyki i zabiegi.
Wczoraj na fotelu miałam akurat dwie młode kobiety z nietolerancją glutenu. Na twarzy dużo podskórnych nacieków z lekkim stanem zapalnym. Zaczęłam od maski z glinką błękitną o działaniu przeciwzapalnym , oczyszczającym. Potem kawitacja i  sonoforeza z żelem aloesowym. Maska z glinki białej. Soluks niebieski w przerwach pomiędzy nakładaniem maseczek.  U jednej z pań, na pięknie wyciszonej skórze zrobiłam masaż na olejek z awokado. Na koniec  kompres z gazy nasączonej tonikiem i prądy d"Arsonwala ( patrz poprzednie posty.) Do pielęgnacji domowej kremo-żel z 1%kwasem mlekowym wyprodukowany dla gabinetu na moje zamówienie.

Brak komentarzy:

orchid-right