orchid-left

Gabinet Mimi

10 grudnia 2018

Epigenetyka

Ten piękny bukiet kwiatów należy do Budlei Dawida, krzewu pochodzącego z Chin, który znamy pod swojską nazwą- krzew motyli. Ta śliczna roślina przyciąga swoim zapachem motyle, których jest na nim zwykle bardzo dużo. Obserwowałam je siedząc w ogródku  herbaciarni w Łebie i zastanawiałam się co też tak przyciąga te barwne elfy. Otóż krzew ten ma szereg zdrowotnych właściwości, a wyciągi z jego kwiatów  wpływają ochronnie na strukturę DNA. Moja przygoda z tym krzakiem  wciąż trwa, bo znalazłam wyciąg z Budlei Dawida w kosmetykach dr Spillera. Zamówiłam zaraz kremy z tej firmy do gabinetu, ponieważ należą one do modnej ostatnio linii kosmetyki epigenetycznej.
Epigenetyka to nowość, nowość, ostatni szlagier kosmetologii, a tu proszę, Dawida Budleja spokojnie  działa sobie ochronnie na geny w kremach dr Spillera.

Brak komentarzy:

orchid-right