orchid-left

Gabinet Mimi

27 lipca 2010

Kosmetyki profesjonalne

Sezon urlopowy jest bardzo męczący, taki nierówny w pogodzie i w zapisach. W jednym tygodniu jest bardzo dużo pracy a kilka dni potem robią się luki i czekamy na klientkę 2, 3 godziny. Monia jeszcze na urlopie ja pracuję z dwiema fajnymi uczennicami ze szkoły kosmetycznej pani Jaroszewskiej. Jedna z nich, Marta, zadała mi pytanie czy dlatego kosmetyczki mają ładne cery bo używają profesjonalnych kosmetyków? Rozgadałam się na 2 godziny! Starałam się wyjaśnić różnicę pomiędzy kosmetykami profesjonalnymi, a tymi do pielęgnacji domowej. Pisałam już na ten temat na blogu, ale jeszcze dodam kilka słów.
I jedne i drugie kosmetyki są dobre i działające, ale pod warunkiem, że są dobrze dobrane do cery. A to może najlepiej zrobić kosmetyczka. Kosmetyki profesjonalne są mocniejsze, zawierają więcej składników aktywnych, ponieważ są przeznaczone do używania w odstępach czasowych podczas zabiegów w gabinetach. Kosmetyki do pielęgnacji domowej są słabsze bo stosuje się je codziennie.
Podczas zabiegu, który trwa godzinę lub dłużej, skóra powoli jest przygotowywana na działanie tych składników zawartych w kosmetykach. Obniża się jej pH, stosuje okluzję i inne metody, aby pokonać naturalną barierę ochronną. Do zabiegu kosmetycznego używa się też różnych urządzeń kosmetycznych, które wspomagają działanie nałożonych preparatów na skórę. Dlatego ja też często kładę się na fotel do mojej kosmetyczki na zabiegi mimo że używam bardzo dobrych kosmetyków na co dzień.

Brak komentarzy:

orchid-right