orchid-left

Gabinet Mimi

24 lipca 2011

Fitomed



Poza zmianami organizacyjnymi są też zmiany w cenniku zabiegów. Pisałam o tym że cena zabiegu zależy od ceny kosmetyków i rodzaju przeprowadzanego zabiegu. Różne są firmy które proponują swoje kosmetyki i różne mają ceny. Nie ma kosmetyków dobrych czy złych, są tylko zle dobrane.


Polecam do poczytania http://www.kosmopedia.org/gdzie nasi eksperci obalają mity i podają prawdziwe fakty na temat kosmetyków i reklam.



Ja wybrałam linie kosmetyków pochodzenia naturalnego bo taki jest profil gabinetu.
Opiszę kosmetyki firm którymi pracuję. Dziś Fitomed.

Firma Fitomed - Ma w swojej ofercie doskonałe glinki -różową, zieloną, czerwoną, białą - wszystkie zabiegi argiloterapii wykonuję tymi kosmetykami. Są szczególnie dobre dla młodych cer z problemami, ale ze względu na swoje wlaściwości odtruwające doskonale nadają się na początek każdego zabiegu. Masaż pod wapozonem na takiej glince spełnia rolę pilingu, złuszcza martwy naskórek.

Płyny kwiatowe z lawendy, z róży, z kwiatu pomarańczy. Pytam- w jakim zapachu pani czuje się najlepiej ?- wtedy ten płyn towarzyszy podczas każdej czynności, po demakijażu, po masażu, na zakończenie zabiegu tonizuję skórę.

Zele do demakijażu - zaczynam zabieg zmycia skóry twarzy, szyi i dekoltu i tym kończę, żeby ciało nie było tłuste i lepkie. Podczas trwania zabiegu nakładam różne maski i kremy na twarz szyję, dekolt, to co skóra wchłonie podczas zabiegu zupełnie wystarczy, nie ma potrzeby zostawiania tłustego osadu. Na koniec robię makijaż.

Maseczki odżywcze Fitomed - zioła, zioła, zioła. Zmikronizowane, pachnące , doskonałe. Od płatków róży, nagietka, do mieszanek leczniczych.

Kremy Fitomed - Naszym, pani Kołodziejczak i moim hitem jest Mój Krem Luksusowy. To nasza duma, moja dlatego, ze na całym świecie krem robiony w wersji limitowanej, na zamówienie indywidualne jest kosmetykiem najwyżej cenionym i ja taki właśnie krem mam. Poza tym krem jest na maśle kakaowym, które jest doskonałe, ma w swoim składzie wszystko, co jest skórze potrzebne, ceramidy, lipidy, wodę oczarową, koncentrat na naczyńka. Mogą go używać bezpiecznie osoby uczulone na wszystko.

Ceny kosmetyków są bardzo przystępne mimo że jakosć wysoka.


Zabiegi kosmetykami Fitomed są od 80 do 120 zł.

Brak komentarzy:

orchid-right