orchid-left

Gabinet Mimi

10 lipca 2011

Nowości w gabinecie

Mamy w gabinecie gościa, panią Ewę Maciaszek mistrzynię refleksologii --
--------http://www.refleksologia.com.pl------. Przyjmuje we czwartki i mam taką nadzieję że będzie chciała zostać u nas jak najdłużej.

Napisałam na fb że w Łodzi powstał Zakład Psychodermatologii. Cieszę się, ze dermatolodzy podzielają moje zdanie na temat zależności wyglądu skóry od psychicznego samopoczucia. Pisałam już na blogu o magii dotyku podczas masażu i o tym ze żadna maszyna nie zastąpi kontaktu z rękami kosmetyczki. W prasie często czytam przy reklamie kosmetyków - zrób to sama, nie musisz chodzić do kosmetyczki, tak jak by można było porównać wklepanie kremu przed lustrem w łazience do godzinnego zabiegu w gabinecie.

W sobotę miałam nową klientkę na zabiegu. Skóra bardzo sucha, wrażliwa z rozszerzonymi naczyńkami. Początkowe zapalenie mieszków włosowych, przerost warstwy rogowej naskórka dawał uczucie tzw pergaminowej skóry.
Przebieg zabiegu :
Piling kawitacyjny na najniższych parametrach.
Wprowadzenie kwasu hialuronowego ultradzwiękami.
Gruba warstwa Mojego Kremu nr 4 pod soluxem niebieskim
Maska algowa witaminowa.
cena zabiegu 155 zł
i na dobry początek naszej znajomości miła klientka dostała w prezencie Mój Krem nr 1 do kuracji domowej.
Ciekawa jestem jaki będzie rezultat tej kuracji, mamy się zobaczyć za 2 tygodnie.

Brak komentarzy:

orchid-right