orchid-left

Gabinet Mimi

22 października 2012

Rytuał zabiegu holistycznego

Przyszła do mnie pani polecona przez moją stałą klientkę. Podczas rozmowy telefonicznej zapisała się na oczyszczenie skóry bardzo młodym głosem na godz 10 . Przygotowałam kosmetyki  do skóry młodzieżowej, trądzikowej, rękawiczki jednorazowe. Ale o godz 10 wchodzi do gabinetu urocza , starsza pani po 70 ! Całkowita zmiana kosmetyków i profilu zabiegu ! Po rozmowie w czasie której określiłam stan i potrzeby skóry,  możliwości finansowe,  zdecydowałam się na przeprowadzenie typowego zabiegu holistycznego przy pomocy światła pomarańczowego i kosmetyków Sofri z tej serii. W czasie rozmowy włączyłam kolor pomarańczowy i olejek z kwiatu pomarańczy do kominka, zaproponowałam relaks i ćwiczenia oddechowe. Do kremu do masażu  dodałam aromatu pomarańczowego dla skóry dojrzałej, suchej z obniżoną jędrnością. Eteryczna mieszanina olejów jojoba i awokado. Eteryczne olejki to bergamotka, niauli, szałwia, kolendra. Masaż twarzy  krótki, przede wszystkim skupiłam się na masażu dekoltu i tyle szyi, karku.  W czasie masażu wykorzystałam technikę masażu tsuboki , silne ruchy na ramionach i szyi, stymulowałam punkty energetyczne - to kinezjologia - pobudzanie przepływu Chi, zwiększenie przepływu tej energii w organizmie, pobudza jego siłę do ustabilizowania stanu zdrowia i urody.
 Światło niebieskie w czasie relaksu po masażu. Kolor to energia odbierana przez oczy, skórę oraz czakry, ma wpływ na psychikę i skórę.
Na zakończenie zabiegu maska pomarańczowa liftingująca peel off  na bazie polimerowej, aktywuje przepływ energii w skórze. Przeznaczona dla skóry dojrzałej z obniżoną jędrnością, łagodzi opuchliznę.
To był rytuał zabiegu holistycznego. . Potem lekki makijaż . Klientka kiedy przejżała się w lustrze, nie mogła uwierzyć zmianom . Twarz była wypoczęta, oczy błyszczące, zupełnie nie ta sama osoba. Ogromnie cieszy mnie  to zaskoczenie   po zabiegu. Połączenie unikalnej energii kolorów, aromaterapii i wschodnich metod zabiegów z osiągnięciami nowoczesnej kosmetologii  daje niezwykłe efekty w pielęgnacji urody ciała i ducha.

Brak komentarzy:

orchid-right