orchid-left

Gabinet Mimi

25 maja 2012

Bardzo ciekawy zabieg dziś robiłam. Pacjentka z nadwrażliwością skóry, już sam mocniejszy dotyk powodował mocne zaczerwienienie i wyprysk alergiczny. Cera z przerostem warstwy rogowej naskórka, z zaskórnikami na nosie i brodzie. Konieczne było oczyszczenie porów. Zaczęłam od demakijażu mleczkiem Aloe sensitive dr Spillera- emulsja  O/W . Ma działanie przeciw zapalne , balansuje , łagodzi podrażnienia. Zmywałam kilka razy , wmasowując emulsję. Następnie tonik Aloe tej samej firmy. I na niego kawitacja bardzo delikatna. Kilka minut wapozonu i mogłam oczyścić delikatnie pory skóry. Nie wyglądało to najlepiej ....Zrobiłam sonoforezę na żel Aloe Vera  i nałożyłam maskę Thymowit E dr Spillera z dużą ilością wit E. Ta doskonała maska zawiera lanolinę, olej z pestek winogron, ekstrakt z alg aosa i ekstrakt z tymianku . Ma również właściwości przeciw zapalne i silnie odżywcze. Po kilku min pod niebieskim soluksem zrobiłam masaż karku przede wszystkim i lekko przemasowałam twarz. Na koniec algowa maseczka dla skóry z rozszerzonymi naczyńkami,  mięciutka, delikatna i pachnąca.  Bardzo lubię moment zdejmowania tej maseczki....wyłania się piękna, równa, nawilżona i gładka twarz.  Zmywam resztki tonikiem brzoskwiniowym dr Spillera i krem .  Na koniec - makijaż. Pięknie wyszło.

Brak komentarzy:

orchid-right