orchid-left

Gabinet Mimi

19 maja 2012

Gatulina

Dostawa nowych masek-kompresów profesora z Cosmitaly. Przede wszystkim OCZY, mnóstwo plasterków do pielęgnacji oczu . Na zmarszczki, liftingujące, na zasinienia , na opuchliznę. Mało jest tak skutecznych kosmetyków jak plasterki, więc sprzedaję je  do domowej pielęgnacji  żeby była kontynuacja zabiegu i lepszy jego efekt.
W ubiegłym tygodniu mialam klientkę z USA , która jak tylko jest w Warszawie - odwiedza gabinet. Poprzednim razem robiłam serię zabiegów z kompresami, więc teraz chciałam spróbować czegoś innego. Ale po pierwszej wizycie pani Beta powiedziała, że nie ma niczego lepszego niż zabiegi z plastrami transdermalnymi i wracamy do nich. Ja też się z nią zgadzam,  pracuję tymi maskami już 10 lat i wciąż mnie zadziwiają.
Zrobiłam zabieg  kompresem z Gatuliną. Ten składnik stymuluje regenerację naskórka, często używam ten plaster po zabiegach złuszczania i na skóry po leczeniach dermatologicznych. Jest to wyciąg z popłochu pospolitego, ma doskonałe właściwości wygładzające skórę. Ten kompres z gatuliną jest wyjątkowy, ponieważ zawiera jeszcze pył diamentowy i minerały, jest piekny. Skóra wygląda jak przysypana mieniącym się pyłem. Przed nałożeniem kompresu robię głęboki piling i masaż. Na koniec jonoforeza .

Brak komentarzy:

orchid-right