orchid-left

Gabinet Mimi

27 lutego 2009

Derma Ruga Jetting

W życiu pani M był taki czas, że oddając się całym sercem rodzinie, zapomniała o sobie. Opamiętanie przyszło na wywiadówce szkolnej u syna, kiedy spostrzegła, że wśród obecnych tam mam wygląda na najstarszą. Babcia wśród mam, a na to jeszcze nie czas. Kiedy przyszła do mnie dwa lata temu, była załamana swoim wyglądem, przyznam że ja też. Długo rozmawiałyśmy naradzając się jakie zabiegi, w jakim czasie, w jakiej cenie. Po ustaleniu planu zaczęłysmy odmładzanie!
N ie będę opisywała etapów , powiem tylko że ja pielęgnowałam skórę, fryzjerka włosy, a lekarz -wypełniał głębokie bruzdy.
Cała kuracja odmładzająca trwała rok, moim zdaniem krótko, bo przecież M przychodziła do gabinetu średnio 3 razy w miesiącu z krótkimi przerwami. Pod koniec kuracji, po jednym z zabiegów p M spojrzała w lustro i.....rozpłakała się ze wzruszenia. Efekt był zdumiewający. Tym zabiegiem była Derma ruga jetting. Dzisiaj wspominałyśmy ten dzień podczas kiedy M leżała z Emlą . Pani M jest teraz śliczną blondynką wyglądającą 10 lat młodziej niż przed 2 laty, ale na DRJ przychodzi regularnie. każda klientka, która spróbuje tej metody, powtarza ją potem regularnie. Nie jest to zabieg przyjemny, ani tani, nie powstrzymuje też procesów starzenia. Ale zmarszczki spłycają się w bardzo dużym stopniu. Lubię jak klientka robi sobie najpierw tylko dół twarzy, zmarszczki labiale, nad górną wargą i potem jej koleżanki pytają----co ci się tak czoło postarzało?--- bo różnica pomiędzy zmarszczkami robionymi DRJ a tymi nie ruszanymi jest bardzo widoczna. Każda klientka która decyduje się na DRJ powtarza potem zabiegi. Niektóre panie decydują się na wypełniacze, bo efekt jest wtedy widoczny od razu, a po DRJ dopiero po 2 tygodniach, a czasami gdy zmarszczki są głębokie, po 2 miesiącach. Ale kiedy wypełniacz zostanie wchłonięty przez organizm, to zmarszczka wraca a po DRJ nie, bo skóra trwale zregeneruje mikrotraumę powstałą w czasie zabiegu. Z resztą, jeśli ktoś jest niecierpliwy to można obie metody łączyć ze sobą. Doskonale współdziała DRJ z botoksem. Ja nazywam DRJ "cerowaniem zmarszczek" bo właściwie zmarszczki tak jak dziury, są zupełnie niepotrzebne .

Brak komentarzy:

orchid-right