orchid-left

Gabinet Mimi

21 października 2021

Derma Ruga Jetting i nowa klientka

 Pisałam już o wybieraniu odpowiednich dla siebie gabinetow kosmetycznych, ale w dalszym ciagu mnie dziwią te wybory.

Dzisiaj mam zapisaną klientkę na DRJ. Nowa klientka, od roku, z daleka jedzie. Pierwszy raz spotkałyśmy się w czasie pandemii, kiedy ja wciąż dezynfekowałam, prałam, czyściłam gabinet. Klientka weszła, a tu...nie było zasłonek oddzielających fotele, w pralni były, przy stoliku siedziała młoda osoba z laptopem, Walery uczył swojego pacjenta gimnastyki, a ja zapomniałam o tej jej wizycie i przywitałam ją zdziwiona, że ją widzę. Byłam zdenerwowana tą sytuacją, więc zabieg też był... nie na wysokim poziomie. Klientka zapisała się za dwa miesiące. Byłam pewna, że już nie przyjdzie, a jednak...znowu była w uzgodnionym terminie. Znowu wizyta nie była według mnie udana, bo nie mogłyśmy się dogadac co mam zrobić, zabieg bez masażu, ta pani chciała przede wszystkim masaż. Nieporozumienie było o to, ze klientka chciała abym ją odmłodziła, a ja...nie odmładzam, ja tylko pielęgnuję. Minął rok zanim złapałyśmy nić porozumienia.  Dzisiaj "odmładzam czoło" metodą Derma Ruga Jetting.


To jest biologiczna metoda usuwania zmarszczek, więcej o DRJ na moim blogu w Archiwum. można wyszukać wiele postów jeśli ktoś jest zainteresowany.



Brak komentarzy:

orchid-right